Ehdot

Toimitusehtomme on päivitetty 27.7.2017.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin kello 10-15.
Suljettu: Viikonloppuisin, uudenvuodenaattona ja juhlapyhinä.

Puhelinnumero: 075 325 1500
Sähköposti: info@trademax.fi

Asiakaspalvelun puhelinnumeroon soittamisesta peritään normaali paikallispuhelumaksu. Palvelukielemme ovat suomi ja englanti.

Ostoehdot

Ostaminen
Kaikki verkkokaupassamme näkyvät hinnat ovat verollisia. Osa tuotteista myydään suuremmissa erissä, tällöin tuotekortilla mainittu hinta on tuotteen kappalehinta. Kun teet tilauksen verkkokaupassamme, sinulle lähetetään alustava tilausvahvistus sähköpostiisi. Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi tai haluat muuttaa tilaustasi, tulee sinun ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla tai puhelimitse. Trademaxilta voi ostaa vain täysi-ikäiset henkilöt (ei alle 18-vuotiaat). Varaamme oikeuden mahdollisiin loppuunmyynteihin sekä virheisiin tuotetiedoissa, kirjoitus- ja painovirheisiin kotisivuillamme ja ilmoituksissamme. Jos hinnoissa tai toimitusajoissa ilmenee muutoksia tai epätarkkuuksia, pidätämme oikeuden muuttaa tietoja jälkikäteen. 
 

Tuotetiedot
Trademax varaa oikeuden mahdollisiin virheisiin tuotetiedoissa, hinnoissa ja tiedotteissa, sekä siihen, että tuotekuvat eivät välttämättä aina vastaa tuotteiden todellista ulkonäköä tai tuotekokonaisuutta. Osa tuotteistamme toimitetaan osissa, ei valmiiksi koottuina. Kaikki tuotteemme on tarkoitettu kotikäyttöön Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa.

Alennuskoodit
Kampanjakoodeja ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Voimassaoloaika ilmoitetaan aina kyseisen koodin yhteydessä. Trademax ei ole vastuussa muiden kotisivuilla olevista tiedoista.

Oikeudet
Trademaxin yksityisasiakkaita turvaa etäkaupankäynnin laki sekä kuluttajasuojalaki. Etäkaupankäynnin lain mukaan asiakkaalla on oikeus perua tilauksensa 14 päivän sisällä tilauksensa vastaanottamisesta. Tilauksen tai yksittäisen tuotteen palautuksesta veloitamme aina joko 7,95 euron tai 59 euron palautusmaksun palautettavan tuotteen/tilauksen koosta ja painosta riippuen.

Etäkaupankäynnin laki sisältää myös säännöksiä, jotka rajoittavat oikeutta kaupan purkamiseen. Trademax haluaa täten asiakkaiden huomioivan, että Etäkaupankäynnin laki ei anna oikeutta kaupan purkamiseen jos: "tuote valmistetaan tai sitä muutetaan asiakkaan toiveiden mukaiseksi tai on muuten asiakkaalle yksilöity". Esimerkkinä asiakkaan tilauksen tai toiveiden mukaisesti valmistetuista ja muutetuista tuotteista ovat kaikki tilaustuotteemme.

14 päivän palautusoikeus koskee vain yksityisasiakkaita. Jos et ole varma, mitä tuotteita palautusoikeus koskee, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse p. 075 325 1500 tai sähköpostitse.

Kun asiakas vahvistaa tilauksen hyväksyen samalla toimitusehtomme, hyväksyy asiakas myös tilauksensa toimeenpanon. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakas hyväksyy yllämainitun esimerkin mukaisten tuotteiden tuotannon aloittamisen, eikä hänellä ole tästä päivästä lähtien oikeutta purkaa kauppaansa.

Asiakastiedot
Mitään meille antamaasi tietoa ei välitetä, myydä tai toimiteta eteenpäin millään lailla tai missään muodossa. Käytämme asiakastietojasi vain tilauksesi käsittelyyn. Sähköpostiosoitettasi käytetään tilausvahvistuksen lähettämiseen ja mikäli meidän tarvitsee ottaa sinuun yhteyttä jostain syystä. Henkilötietosuojalain mukaan sinulla on oikeus saada kaikki sinusta rekisteröimämme tieto tarkastettavaksesi ja mikäli koet jonkin tiedon virheelliseksi tai asiaan kuulumattomaksi voit vaatia sen muuttamista tai poistamista asiakasrekisteristämme. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Maksu

Korttimaksu
Jos omistat VISA- tai Mastercard-luottokortin, voit maksaa tilauksesi helposti verkkokauppamme kautta. Maksua tehdessäsi sinun tulee ilmoittaa kortin numero, sen voimassaoloaika ja CVC-koodi. CVC-koodi on luottokortin takaa löytyvät kolme viimeistä numeroa. Tilauksesi maksu veloitetaan luottokortilta, kun olet vahvistanut tilauksesi. Trademax käyttää VBV:tä (Verified by Visa), joka on maailmanlaajuinen Internetissä tapahtuvia VISA- ja Mastercard-maksuja varten kehitetty turvallisuusstandardi. Rahojen siirto tapahtuu SSL-salauksella, joten kortti- tai henkilötietosi eivät päädy ulkopuolisten käsiin.

Verkkomaksu
Maksa tilauksesi verkkopankissa, turvallisesti ja nopeasti! 

Lasku 
Osta nyt - maksa toimituksen jälkeen!

Valitessasi maksuvaihtoehdoksesi Svea laskun ostat verkkokaupastamme turvallisesti ja yksinkertaisesti. Tällöin tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

  • Saat tilaamasi tuotteet kotiin ennen niiden maksamista
  • Maksuaikaa 14 päivää
  • Laskutusvaihtoehdossa on myös mahdollisuus muuttaa lasku luotoksi

Erämaksu
Tämä maksutapa sopii sinulle, joka haluat maksaa ostoksesi osissa. Luottoajan valitset sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

  • Saat tilaamasi tuotteet aina kotiisi ennen niiden maksamista
  • Voit ennalta päättää maksuajan pituuden
  • Voit myös maksaa ostoksesi kerralla pois

Esimerkki todellisesta vuosikorosta 1000 euron luotolle, jonka maksuaika 12 kk, korko 0%, aloitusmaksu on 39,50 €, kulut 3,95 €/kk: 17,57%

Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin kuluttajaluottotietoihin täällä

Maksutapoihin ja laskutukseen liittyvissä asioissa ole ystävällisesti yhteydessä Svean asiakaspalveluun puhelimitse 09 4242 3330 tai sähköpostitse.

Rahti ja Toimitus

Tilaa haluamasi tuotteet verkkokaupastamme ja tilauksesi toimitetaan sinulle tilauksen koosta ja painosta riippuen joko 7,95 euron tai 59 euron rahtimaksulla.

Pyrkimyksenämme on tarjota asiakkaillemme mahdollisimman hyvät toimitustavat mahdollisimman edullisesti. Siksi tilauksen rahtimaksu lasketaan aina tilauskohtaisesti kassalla. Maksun suuruus määräytyy tilauksen kokonaispainon ja tilavuuden mukaan. Tilauksesi rahtimaksun selvität helpoiten lisäämällä ostoskoriin kaikki haluamasi tuotteet ja menemällä sen jälkeen kassalle. Tällöin ostoskoriin tulee näkyviin kyseisen tilauksen todellinen rahtimaksu.

Pienemmät ja kevyemmät tilaukset toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Suuremmat ja painavammat tilaukset toimitetaan asiakkaan osoitteeseen.

Toimitustapa
Tilaus saatetaan toimittaa osissa, sillä tuotteet tulevat eri varastoilta. Toimitamme tilauksen tilausvaiheessa ilmoitettuun toimitusosoitteeseen. Jos asiakas valitsee maksutavaksi laskun/erämaksun, toimitamme tilauksen ainoastaan väestörekisterissä ilmoitettuun, asiakkaan viralliseen osoitteeseen. Tilauksiamme ei toimiteta Poste Restanteen, Ahvenanmaalle, saaristoon tai ulkomaille, eikä tuotteitamme voi noutaa Suomesta.

Toimitus
Kaikki verkkokauppatilauksemme toimitetaan luotettavasti tilauksen koosta ja painosta riippuen joko talosi ulko-ovelle tai lähimpään noutopisteeseen. Suurempien lähetysten jakelu tapahtuu arkipäivisin kello 08:00 – 16:00 välillä. Jakeluaika määräytyy asuinpaikkakunnan ja kuljetusliikkeen aikataulun mukaan. Tilaus toimitetaan kerrostaloissa alaovelle, muissa taloissa ovelle, portille tai pihatielle. Kuljetusliike ei kanna toimituksia sisälle. Toimitusaika määräytyy sen mukaan, missä osassa maata asut. Saat hyvissä ajoin ilmoituksen kuljetusyhtiöltä puhelimitse/tekstiviestitse tarkemmasta toimituspäivämäärästä ja ajasta. Kuljetusyhtiö ilmoittaa sinulle, millä aikavälillä toimituksesi saapuu, ei tarkkaa kellonaikaa.

Toimitusaika
Huomioi, että verkkokaupassa ilmoitettu tuotteen lähetysaika on alustava. Jos tilauksesi lähetys viivästyy, syinä viivästyksiin voi olla, että toimittaja tai kuljetusliike eivät pysty toimittamaan tuotetta/tuotteita sovitussa ajassa. Mikäli tilauksesi lähetys viivästyy, pyrimme ilmoittamaan sinulle siitä mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Tilauksen lähetyksen jälkeen menee arviolta noin 5-8 arkipäivää, kun toimitus on jakelussa sinulle.

Voit halutessasi laittaa tilaukselle toiveen myöhäisemmästä toimitusajasta sille varattuun kenttään. Toimitusta voi lykätä myöhemmäksi maksimissaan kolme kuukautta. Toimituspäivätoiveella toimitusta ei voi nopeuttaa tuotekortilla mainittua tuotteen arvioitua varastolta lähtöaikaa nopeammaksi. Kyseessä on aina asiakkaan toive, ei myyjän vahvistama toimitusaika.

Jos jotakin tilaamaasi tuotetta ei ole tilaushetkellä varastossamme, on sen arvioitu varastoon saapumisaika ilmoitettu tuotteen tuotekortilla. Tällaisessa tapauksessa tilauksesi lähetys odottaa, kunnes kaikkia tuotteita on saatavilla.

Toimituksen vastaanottaminen

  • Tarkista pakkaus/pakkaukset ja merkitse tieto mahdollisesta vauriosta rahtikirjaan tai skanneriin
  • Laske kollien määrä ja merkitse rahtikirjaan tai skanneriin, mikäli jotakin puuttuu
  • Kuittaa rahtikirja. Allekirjoitus tulee olla luettavissa ja se tulee täydentää nimenselvennyksellä
  • Ilmoita asiakaspalveluumme välittömästi, jos lähetyksestä puuttuu kolli/kolleja, tai et pysty vastaanottamaan lähetystä.

Tilauksen peruminen

Jos haluat perua tilauksesi, ota yhteyttä verkkokauppamme asiakaspalveluun.
Tilausta, joka sisältää tilaustuotteita, ei voi perua. 

Mikäli peruttava tilaus on ehtinyt lähteä toimitukseen varastoltamme, veloitetaan asiakkaalta tilauksen rahti- ja palautusmaksut.
Toimituksen vastaanottamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Mahdollisen vastaanottamatta jätetyn toimituksen rahti- ja palautusmaksut veloitetaan asiakkaalta.

Rahojen palautus tapahtuu 30 päivän sisällä siitä, kun tilauksen peruutusilmoitus on vastaanotettu ja vahvistettu.

Palautus

Trademax veloittaa verkkokauppatilausten palauttamisesta asiakkaalta palautusmaksuna palautettavan tuotteen/tilauksen koosta ja painosta riippuen joko 7,95 euroa tai 59 euroa. Palautettavan tuotteen tulee olla jälleenmyyntikuntoinen ja alkuperäisessä, avaamattomassa pakkauksessa, jotta se hyvitetään kokonaisuudessaan. Avatussa pakkauksessa palautettavasta tuotteesta tai käytetystä tuotteesta asiakkaalle ei välttämättä palauteta tuotteen hintaa kokonaisuudessaan. Asiakkaan on aina lähetettävä palautettavasta tuotteesta/tuotteista tai paketeista kuva asiakaspalvelun sähköpostiin ennen palauttamista.

Ilmoita asiakaspalvelun numeroon 075 325 1500 tai sähköpostiosoitteeseen info@trademax.fi mikäli haluat palauttaa tuotteen tai tilauksesi, lähetä kuva/kuvia palautettavista tuotteista. Palautusoikeus tuotteille ja tilauksille on 14 päivää toimituksen vastaanottamisesta. Veloitamme palautuksesta aina palautusmaksun. Asiakkaalle jää maksettavaksi palautusmaksun lisäksi myös tilauksen alkuperäinen rahtimaksu. Jos et ole varma, haluatko pitää tilaamasi tuotteen, käsittele sitä ja sen pakkausta varoen. Maksettujen tilausten hyvitys tapahtuu 30 päivän sisällä tuotepalautuksen vastaanottamisesta ja tarkastamisesta varastollamme. Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalvelun numeroon 075 325 1500 tai sähköpostiosoitteeseen info@trademax.fi 14 päivän sisällä toimituksen vastaanottamisesta.

Palautusoikeus ei koske tilaustuotteita, jotka valmistetaan tilausten mukaisesti. Tilaustuotetilauksia ei voida myöskään perua.
 

Takuu ja Reklamaatio

Takuu
Myymme kaikki tuotteemme kolmen (3) vuoden kuluttajasuojalain mukaisella reklamaatio-oikeudella.

Reklamaatio
Tuotteiden perinpohjainen ja huolellinen tarkastaminen on tärkeää heti niiden vastaanottamisen jälkeen.
Jos huomaat virheen tai vaurion tilaamissasi tuotteissa, tee reklamaatioilmoitus verkkosivujemme asiakaspalvelusivuilla. Ilmoitus on tehtävä heti virheen tai vaurion huomattuasi. Ilmoituksessa on kuvailtava tuotteen virhe tai vaurio mahdollisimman yksityiskohtaisesti ja siihen on liitettävä kuvia. Säästä tuotteiden alkuperäispakkaukset siihen asti, kun olet varma tuotteen virheettömyydestä ja siitä, että aiot pitää sen. Jos tuotevaurio ilmenee palautusoikeuden (14 päivää) jälkeen, Trademax korvaa vaurioituneen tai virheellisen tuotteen aina ensisijaisesti uudella korvaavalla tuotteella tai osalla. Tuote korvataan uudella kolme peräkkäistä kertaa ennen kuin asiakas voi palauttaa tuotteen virheeseen vedoten.

Kuljetusvaurio
Vastaanottaessaan lähetystä, asiakkaan tulee katsoa, että kollien lukumäärä vastaa rahtikirjaan merkittyä määrää. Lisäksi hänen on tarkastettava, onko vastaanotettavissa pakkauksissa mahdollisesti vaurioita. Mahdollisista kollien puuttumisista tai pakettien vaurioista asiakkaan on tehtävä merkinnät rahtikirjaan kuljettajan läsnä ollessa ennen rahtikirjan allekirjoittamista. Rahtikirjan allekirjoittamisen jälkeen lähetys on asiakkaan vastuulla. Asiakkaan tulee viipymättä valokuvata näkyvät pakkausvauriot niiden alkuperäisessä tilassaan. Nämä asiat on huomioitava, jotta asiakas voi tehdä mahdollisista tuotevaurioista reklamaatioilmoituksen ja saada niistä korvauksen. Jos tuotteet ovat vaurioituneet, asiakkaan tulee tehdä niistä reklamaatioilmoitus verkkosivujemme asiakaspalvelusivulla.

Laki ja riita-asiat
Trademax noudattaa Etämyyntilakia ja Kuluttajasuojalakia. Lue lakiasioista ja oikeuksistasi lisää Kuluttajavalituslautakunnan sivuilta. Trademax sitoutuu vapaaehtoisesti noudattamaan Kuluttaja-asialautakunnan hallituksen päätöstä riita-asioissa.

Rekisteriseloste
» Rekisteriseloste.pdf

Hyväksyntä
Tilaamisen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa tullaan käyttämään tilauksiin liittyvien asioiden tiedottamisessa.
Tilauksen tehdessäsi hyväksyt myös uutiskirjeiden, kampanjatietojen ja vinkkien vastaanottamisen sähköpostitse ja tekstiviestillä.
Mikäli et halua vastaanottaa uutiskirjeitä sähköpostitse tai tekstiviestillä, voi niiden vastaanottamisen peruuttaa yksinkertaisesti napin painalluksella.